فرهاد حمیداوی گفت: از زنوزی بابت ورودش به فوتبال تشکر می‌کنم، اما هیچ کجای دنیا ۲ باشگاه با مالکیت مشترک در یک لیگ حضور ندارند.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو خراسان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: خدا رو شکر تیم ما بین سوگلی‌های سرخابی پایتخت، سپاهان و تراکتور خود را در بالای جدول حفظ کرده و برای قهرمانی می‌جنگد.

او درباره درخواست باشگاه تراکتورسازی و انتقال ورزشگاه مسابقه با ماشین سازی از ورزشگاه بنیان دیزل به استادیوم یادگار امام (ره) گفت: من ضمن تشکر از زنوزی بابت ورود به ورزش و خصوصی سازی این ۲ باشگاه، از او گله هم دارم. هیچ کجای دنیا ۲ باشگاه با مالکیت مشترک در یک لیگ حضور ندارند و عملا ۶  امتیاز در این فصل خیلی راحت به حساب تراکتور واریز می‌شود، زیرا تیم اول خودش با تیم دومش بازی دارد و ۲ بازی رفت و برگشت را پیروز می‌شود و کاری هم از دست ما بر نمی آید.

حمیداوی درباره اعتراض به سازمان لیگ درباره این موضوع و تغییر ورزشگاه دیدار ماشین سازی و تراکتور بیان کرد: ما از سازمان لیگ هم گله داریم و نسبت به این موضوع معترض هستیم، اما فکر می‌کنم اعتراض ما به جایی نمی‌رسد و کسی به آن اهمیت نمی‌دهد به همین دلیل نامه‌ای برای اعتراض ارسال نکردیم.


بیشتر بخوانید:

مخالفت برانکو با تصمیم سازمان لیگ

وقتی نابغه فوتبال گیلان را سر راه گذاشتند/ روزهای سیاه و سپید شهر باران!

استعفا دسته جمعی کادر فنی سپیدرود بعداز حداحافظی علی کریمی


انتهای پیام/

مصاحبه حمیداوی درباره تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اتیلا
۱۷:۳۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
عزیز دل چی شده حالا یادت افتاده باید اعتراض کنی
قبل ازهمه خدمتت عارض بشم تیمای سوگلی که مالکشون مشخصه وزارت ورزش وشخص وزیر مالک تعیین کننده مدیرعامل واعضای هییت مدیرشونه
فولاد وسپاهان ذوب اهن و...مربوط به وزارت صمت اونام مالک واحد دارن،وزارن محترم نفتم که،نفت ابادان،تهران مسجد سلیمان و...داره خب الان شما بخ اینا خرده نمیگیری چسبیدی به ماشین وتراکتور حداقل اینارو کاغد مالکشون جداستو توسط دوتا شرکت مجزا نه شخص نملک شدن
شما بهتره فکره جور کردن بلیت اتوبوس تیمت باشی و به این چیزا کار نداشته باشی عزیژ
آخرین اخبار