مجمع سالیانه هیات‌های پزشکی ورزشی سراسر کشور در هتل قصر مشهد برگزار شد.

برگزاری مجمع سالیانه هیات‌های پزشکی ورزشی سراسر کشور در مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در مجمع سالیانه فدراسیون پزشکی وزرشی در مشهد گفت: بیمه ورزشی باید جدی گرفته شود و پوشش بیمه ای، علاوه بر ورزشکاران باید سایر فعالان عرصه ورزش را هم در بر گیرد.

وی تصریح کرد: نوع شناسه‌ای که برای هیات‌های ورزشی صادر می‌شود به گونه‌ای است که این هیاتها، نهاد‌های مدنی و معاف از مالیات تلقی می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: جنس فدراسیون پزشکی ورزشی حمایت از ورزشکاران است که متاسفانه با مجموعه‌ای از مسائل که سلامت آن‌ها را تهدید می‌کند مواجه هستند.

فرامرزیان افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی باید نظام برنامه‌ای مناسب برای ارتقاء سطح سلامت و امنیت ورزش قهرمانی داشته باشد همچنین برخی باشگاه‌های ورزشی نیز محیط امنی برای حضور جوانان و نوجوانان نیستند که باید این مساله نیز حل شود.

وی تصریح کرد: اماکن و فضا‌های ورزش همگانی نیز از نظرات پزشکان بی بهره است در حالی که مکان‌های ورزشی باید با تایید فعالان هیات‌های پزشکی ورزشی بنا شود تا کمتر شاهد آسیب ورزشکاران باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: برای عملیاتی کردن این موضوعات در وزرات ورزش و جوانان با فدراسیون پزشکی ورزشی هرگونه همکاری و تعاملی خواهیم کرد.

انتهای پیام//ع. ع
 

اماکن و فضا‌های ورزش همگانی از نظرات پزشکان بی بهره است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.