ستاری گفت: برخی از استارت آپ‌های ما به دلیل نداشتن ایده مناسب با شکست مواجه می‌شوند.

ایده نامناسب دلیل اصلی شکست استارت آپ‌ها/ نیروی انسانی متخصص جایگزینی نداردبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم اختتامیه رویداد فن آورد که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، درباره استارت آپ‌های موفق اظهار کرد: برخی از استارت‌ آپ‌ها هفته‌ای ۱۰ درصد رشد می‌کنند و سبب پیشرفت و توسعه اقتصاد کشور می‌شوند.

وی اظهار کرد: البته استارت آ‌پ‌هایی هم هستند که به دلیل نداشتن ایده خوب رشدی چندان نداشته‌اند و باید بدانیم که مشکل آنها ارتباطی به کمبود اعتبار و سرمایه ندارد.

ستاری درباره ایده استارت آ‌پ‌ها بیان کرد: اگر یک استارت آپ ایده خلاقانه داشته باشد سرمایه گذاران برای ورود به آن رغبت دارند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد:‌ فن آورد یک استارت آپ موفق و قوی در دنیاست که توانسته سبب ایجاد اشتغال برای نیروی جوان خلاق شود.

نیروی انسانی، سرمایه اصلی اقتصاد دانش بنیان

وی درباره نیروی انسانی جوان کشور گفت: نیروی انسانی سرمایه اصلی اقتصاد دانش بنیان و تأمین این نیرو توسط یک استارت آپ اقدامی پسندیده و قابل تحسین است.

ستاری بیان کرد:‌ نیروی متخصص هیچ جایگزینی ندارد و نمی‌توان برای آن مابه ازایی پیدا کرد و در همین راستا هرچه نیروی متخصص و ماهرتری به شرکت‌های خصوصی معرفی شوند کار ارزشمندتر است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه معرفی ۱۰ هزار نیروی جوان و مستعد به شرکت‌های دانش بنیان بسیار خوب است، اظهار کرد: نیروی توانمند و متخصص به راحتی پیدا نمی‌شود و جایگزینی هم ندارد بنابراین باید قدر رویدادهایی از این دست را دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
ايده مناسب شرايط زيادي داره كه مهمترينش خريدار داشتن و مورد نياز بودن با توجه به قيمت محصول براي مصرف كننده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
٩٩٪‏ رمز موفقيت يك تجارت ايده اس
آخرین اخبار