شهردار بجنورد گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته ۴۷۰ میلیارد ریال از بدهی شهرداری به بخش‌های مختلف تا امروز پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، روح الله براتیان شهردار بجنورد با بیان این که با پیگیری‌های انجام گرفته ۴۷۰ میلیارد ریال از بدهی شهرداری بجنورد به بخش‌های مختلف تاکنون پرداخت شده است ، گفت: مجموع بدهی شهرداری به بخش‌های مختلف در ابتدای تحویل این نهاد در دوره مدیریت خودم حدود ۹۹۰ میلیارد ریال بود که با اقدامات انجام گرفته امروز به ۵۲۰میلیارد ریال کاهش یافته است.

وی افزود: از مجموع بدهی‌ها ۳۲۰ میلیارد ریال فقط متعلق به تامین اجتماعی بود که با پیگیری انجام گرفته این بدهی به ۱۱۰ میلیارد ریال کاهش یافت.

براتیان گفت: تمام این بدهی‌ها تا پایان سال ۹۵ به صفر رسیده و سال ۹۶ و ۹۷ نیز در دست اقدام بوده و قرار بر این است تا با تقسیط این بدهی به طور متوسط ماهانه چهار میلیارد ریال پرداخت شود.

وی اظهار کرد: هم اکنون برخی دستگاه‌های خدمات رسان هم به ما بدهکار هستند و هم از ما طلب دارند، ولی با توجه به اینکه خدمات در دست آنهاست برای دریافت طلب خود با جلوگیری از ارائه خدمات فشار می‌آوردند ، ولی توجهی به پرداخت بدهی خود ندارند.

شهردار بجنورد در ادامه میزان مطالبات این نهاد را نیز حدود یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

وی افزود: امسال تاکنون تمام معوقات شهرداری تصویه و حقوق کارگران و پرسنل شهرداری پرداخت شده و ۲۰ اسفند ماه جاری حقوق پرسنل شهرداری واریز خواهد شد.

انتهای پیام / ب 

پرداخت بدهی‌های شهرداری بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.