فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۳۰۹ راس دام سبک و سنگین فاقد مجوز حمل هفته جاری در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در راستای برخورد با عاملان حمل دام بدون مجوز، طرح عملیاتی کنترل خودرو‌های حمل دام طی هفته جاری دراستان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ماموران انتظامی و پلیس راه استان موفق شدند در هفته جاری تعداد ۳۰ راس دام سنگین و ۲۷۹ راس  دام سبک بدون مجوز را کشف و ضبط کنند ، افزود: در بررسی بعمل آمده ارزش این محموله‌ها ۱۱ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه در این رابطه تعداد ۲۱ نفر متهم دستگیر و تعداد ۱۳ دستگاه نیسان و ۵ دستگاه کامیون نیز توقیف شد، اظهار کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و خودرو‌های توقیفی نیز راهی پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه برخورد با ورود و خروج هرگونه کالای قاچاق با جدیت در دستور کار قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه ورود کالای قاچاق به داخل کشور اقتصاد جامعه و سلامت شهروندان را با خطر مواجه کند لذا از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب

کشف و ضبط ۳۰۹ راس دام سبک و سنگین فاقد مجوز در خراسان شمالی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، دام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.