رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد جزئیات برپایی نمایشگاه بهاره در شهر یاسوج مرکز این استان را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،  داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی برپایی نمایشگاه بهاره در یاسوج گفت: این نمایشگاه روز پنجشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۷ با حضور جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برپا می‌شود و به مدت ۱۰ روز نیز ادامه دارد.

وی افزود: مکان برپایی آن در نمایشگاه‌های دائمی یاسوج واقع در ترمینال شهید قرنی این شهر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم‌های بازرسی اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این نمایشگاه مستقر می‌شوند.

دیودیده عنوان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در این نمایشگاه به بازرسان مستقر مراجعه و تخلفات را گزارش دهند.

وی ابراز داشت: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز و افزایش تقاضا برای تأمین کالا‌های مورد نیاز و اساسی این نمایشگاه با هدف کنترل و تنظیم بازار، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و رفاه حال مردم برپا خواهد شد.

دیودیده گفت: در این نمایشگاه نیازمندی‌های شب عید مردم از قبیل: کفش، پوشاک، تنقلات، شیرینی و خشکبار با ۱۰ تا ۲۵ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می‌شود.

وی اظهار داشت: ساعات بازدید از این نمایشگاه به زودی تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۲۷ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارد.

انتهای پیام/غ

جزئیات برپایی نمایشگاه بهاره در یاسوج

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
مکان نمایشگاه خوب نیس و کوچیکه به نسبت جمعیت شهر