همه مراکز امداد و گروه‌های رفع اتفاقات شرکت آب فاضلاب روستایی مازندران تعطیلات سال نو شبانه روزی آماده باش خواهند بود.

مجید عبدالهی مدیرعامل شرکت آبفار مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای ایام تعطیلات نوروز ۹۸ گفت: برای خدمات رسانی مناسب به مشترکین در زمان تعطیلات سال نو ضمن برقراری کشیک کاری در امورات آب و فاضلاب روستایی شهرستان‌ها، تمامی مراکز امداد و گروه‌های رفع اتفاقات شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران تعطیلات سال نو شبانه روزی آماده باش خواهند بود.

وی افزود: مرکز ارتباطات مردمی با شماره ۱۵۲۳ در تمام روز‌های سال به ویژه ایام تعطیلات نوروزی شبانه روزی پاسخگوی سوالات و راهنمایی مشترکین و رفع اتفاقات است.

مدیرعامل شرکت آبفار مازندران از مردم خواست علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف آب خانه تکانی و شستشو را تا ۲۵ اسفند انجام دهند تا به دلیل اوج مصرف آب با افت فشار و قطع آب مواجه نشوند.

مجید عبدالهی مدیریت مصرف آب در خانه تکانی آخر سال را نشان دهنده فرهنگ رعایت حقوق دیگران دانست و گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با توجه به افزایش مصرف آب در ایام خانه تکانی با همکاری شرکت آبفای شهری و انجمن مردم نهاد دوستداران دماوند کوه کمپینی را با هدف صرفه جویی در مصرف آب تشکیل داده تا با استفاده از ظرفیت و مشارکت  سازمان‌های مردم نهاد و بانوان مصرف آب در پیک مصرف روز‌های پایانی سال مدیریت شود.

انتهای پیام/ م

آمادگی گروه‌های رفع اتفاقات شرکت آب فاضلاب روستایی مازندران

برچسب ها: بحران آب ، آلودگی هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.