معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی گفت: قیمت شکر به زودی مهار می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ تهوری، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه با تزریق شکر سهمیه تنظیم بازار این روند به‌زودی مهار و کنترل خواهد شد، گفت: سهمیه‌هایی که سازمان برای صنف قنادی در نظر گرفته با قیمت مشخص است.


وی با تأکید بر اینکه شکر‌های توزیع شده در راستای تنظیم بازار است نه تأمین نیاز صددرصدی صنف و صنعت، افزود: با توجه به نوسانات قیمت شکر در هفته‌های اخیر خوشبختانه با جذب سهمیه‌های تنظیم بازار عرضه شکر به‌میزان مناسب در حال انجام است.


تهوری با اشاره به توزیع شکر تنظیم بازار در شهر، تبیین کرد: در همین ارتباط شکر تنظیم بازار در نمایشگاه فروش بهاره و صنوف داخل شهر به‌قیمت ۳ هزار و ۳۰۰ تا ۳ هزار و ۴۰۰ تومان در حال عرضه است.


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه بازرسان سازمان صمت شبکه‌های خرده‌فروشی را نظارت و چنانچه تخلفی صورت پذیرد، برخورد می‌کنند، ادامه داد: سهمیه‌های خوبی برای تولیدی‌های صنفی خرید و در حال حمل است که در اسرع وقت با قیمت مناسب در شبکه توزیع قرار می‌گیرد.


تهوری با اشاره به توزیع شکر ۶ تا ۷ هزار تومانی در بازار، اعلام کرد: این شکر‌ها از نوع شکر تنظیم بازار نیست و آزاد است لذا عمده‌فروشان و تجار به‌دلیل افزایش تقاضای مردمی و بازار از سایر شبکه‌های توزیع خریداری کرده و در حال فروش هستند.

انتهای پیام/ب


قیمت فضایی شکر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.