جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات مرزبانان زابل، بیش از ۲۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف، ۲ قاچاقچی دستگیر و یک سوداگر مرگ به هلاکت رسید.

کشف ۲۶۰ کیلو انواع موادمخدر در زابل/ سوداگر مرگ به هلاکت رسیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،محمد ملاشاهی جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی مستقر در یگان‌های مرزی تابعه با ایمانی راسخ و چشمانی بیدار، همواره به عنوان یک مانع مستحکم در برابر متجاوزان، اشرار و قاچاقچیان، موجب ثبات امنیت و آرامش در مرز‌های جنوب شرق کشور هستند.

وی ادامه داد: مأموران هنگ مرزی زابل، با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله مواد مخدر به داخل کشور مطلع شدند که بلافاصله با اجرای کمین‌های هدفمند، مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان را به کنترل خود در آوردند.

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران سرانجام پس از ساعتی کمین، با مشاهده قاچاقچیان بلافاصله وارد عمل شدند.

ملاشاهی تصریح کرد: مرزداران پس از رویارویی با سوداگران مرگ و بی توجهی آن‌ها به فرمان ایست، با رعایت قانون به کارگیری سلاح و نیز واکنش سریع، توان رویارویی را از قاچاقچیان سلب کردند.

این مقام انتظامی به هلاکت یک سوداگر مرگ و دستگیری ۲ قاچاقچی، اشاره و بیان کرد: مرزبانان در این عملیات، ۱۶۳ کیلوگرم تریاک و ۱۰۰ کیلوگرم حشیش، مجموعاً ۲۶۳ کیلوگرم موادمخدر و مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تشکر از همکاری مرزنشینان منطقه، با بیان اینکه امروز مرزنشینان بیش از گذشته همراه و همسو با نیرو‌های مرزبانی هستند، گفت: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزین باید بدانند، مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر  در زابل

برچسب ها: قاچاق ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.