فرمانده انتظامی شهرستان کنارک از شناسایی و دستگیری خرده فروش سابقه دار مواد مخدر و مالخرحرفه‌ای اموال سرقتی خبر داد.

دستگیری خرده فروش موادمخدر در کنارکسرهنگ غلامرضا شهرکی فرمانده انتظامی شهرستان کنارک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت : با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت خرده فروش سابقه دار موادمخدر در سطح شهرستان، ماموران انتظامی تحقیقات نامحسوس خود را آغاز کردند.

وی افزود: تحقیقات از مراجعه افراد سابقه ¬دار و معتادان ولگرد به منزل فرد مذکور حکایت داشت و از همین رو مراتب طی گزارشی به مرجع قضائی ارسال شد.

سرهنگ شهرکی با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضائی برای بازرسی از مخفیگاه متهم گفت: در این عملیات ۲ کیلو و ۱۳۰ گرم انواع مواد مخدر و ابزار فروش و مصرف آن، ۴ دستگاه تلفن همراه سرقتی، تعدادی ضبط و حافظه جانبی و مقداری وجه نقد حاصل از فروش مواد افیونی کشف شد.

وی ابراز داشت: متهم در بازجویی‌های اولیه با توجه به اسناد و مدارک موجود به جرم ارتکابی و خرید اموال مسروقه از سارقان و معتادان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک با تاکید بر مبارزه مستمر پلیس با سوداگران مرگ، به عموم شهروندان توصیه کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارید.

انتهای پیام/گ

دستگری خرده فروشان درکنارک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.