خلیج فارس به علت افزایش سرعت وزش باد از بعدازظهر امروز مواج می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، مدیر گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با افزایش سرعت باد شمال غربی از بعد از ظهر امروز، ابتدا سواحل شمالی و مرکزی استان و فردا همه سواحل استان به ویژه سواحل مرکزی و جنوبی تا حدودی مواج خواهد شد.

زهرا راستگو افزود: همچنین از اواخر وقت جمعه تا پایان شنبه دوباره با افزایش سرعت باد شمال غربی خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.

وی از دریانوردان خواست در این مدت، هنگام رفتن به دریا احتیاط کنند.

مدیر گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر همچنین با اشاره به احتمال بارش پراکنده باران در برخی نقاط استان، گفت: تا اواخر وقت امروز احتمال وقوع بارش پراکنده و رعدوبرق در برخی نقاط وجود دارد.

راستگو بیان کرد: جهت وزش باد از بعد از ظهر بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی در مناطق شمالی و مرکزی با سرعت ۱۲ تا ۳۶ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی از اواخر امشب با سرعت ۱۴ تا ۳۸ گاهی تا ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز تا فردا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب به تدریج ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر، پیش بینی می‌شود.

مدیر گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: فردا در بندر بوشهر جزر اول دریا ساعت ۰۳:۱۸، مد اول ۰۹:۳۰، جزر دوم ۱۴:۱۳ و مد دوم دریا ساعت ۲۰:۵۶ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

دریانوردان بوشهری موارد ایمنی را رعایت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.