دبیر کمیته فوتسال گفت: به هیئت رئیسه فوتسال پاداشی پرداخت نشده است و مبلغ مورد نظر مربوط به هزینه‌های ایاب و ذهاب بوده است.

سلیمانی: موضوع پاداش به هیئت رئیسه فوتسال درست نیستکاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد مبلغی که تحت عنوان پاداش به هیئت رئیسه این کمیته پرداخت شده است گفت: این چیزی که در رسانه‌ها منتشر شده است درست نیست. در طول سال هیئت رئیسه ما ۱۵، ۱۶ جلسه دارد. این افراد بار‌ها شده است از تبریز، ساری اراک و ... خواستند به تهران بیایند پروازشان لغو شده است و به شکل شخصی به تهران آمده اند. در طول سال شاید ۴۰، ۵۰ میلیون هزینه کنند و حتی پول نهار هم این افراد پرداخت می‌کنند.

او ادامه داد: در پایان سال نفری ۸.۵ میلیون تومان به این افراد پرداخت شده است. واقعا این مبلغ یک دهم پولی که هزینه کرد هم نیست. این موضوع دیگر سر و صدا کردن ندارد. این افراد نمی‌خواستند پول‌ها را دریافت کنند و با اصرار پذیرفتند با این بهانه که آخر سال است و یک عیدی اینگونه به آن‌ها پرداخت شده باشد. این مبلغ برای ایاب ذهاب این افراد است و باید هزینه هایشان را دریافت کنند، اما یک دهم آن هزینه‌ای که کرده اند را هم نگرفته اند.

کاظمی در پاسخ به این موضوع که بازیکنان تیم ملی فوتسال هنوز پاداش هایشان را دریافت نکرده اند، پس چرا باید این مبلغ در هیئت رئیسه پرداخت شود گفت: این موضوع دیگر به ما مربوط نمی‌شود و ما سازمان لیگ فوتسال هستیم. سازمان لیگ با تیم‌های ملی ارتباطی ندارد. آن موضوع به فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال مربوط می‌شود و ما وظیفه مان برگزاری مسابقات لیگ فوتسال کشور است.

او ادامه داد: پاداش بازیکنان تیم ملی از جای دیگری باید پرداخت شود و به ما مربوط نیست. این مبلغی که ما به اعضای هیئت رئیسه پرداخت کرده ایم پاداش نبوده است و قسمتی از هزینه‌های بوده که این افراد انجام داده اند.


بیشتر بخوانید:

ناظم الشریعه: باید فراتر از تیم‌های آسیایی بازی دوستانه برگزار کنیم

پاداش ملی پوشان فوتسال به جیب کی روش رفت؟

شمس: فوتبال یک تشتک هم قهرمانی نیاورد، اما پول فوتسال در این بخش خرج شد


انتهای پیام/

صحبت های سلیمانی در مورد پاداش به هیئت رئیسه کمیته فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار