سرمربی تیم ملی کشورمان ضمن تمجید از کیفیت لیگ برتر فوتسال کشور درباره بازی‌های پیش روی تیم ملی و فوتسال نیز صحبت کرد.

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان  در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با حضور در سالن برای تماشای بازی فینال لیگ برتر فوتسال میان تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان گفت: بعید می‌دانم برای تماشای از نزدیک مسابقات به ورزشگاه بروم. بازی این ۲ تیم به قدر کافی مشکل هست، حضور من بر استرس بازیکنان اضافه می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره دعوت نکردن از برخی بازیکنان لژیونر ایرانی به تیم ملی بیان کرد: بعضی از بازیکنان سرشناس نیستند و کادر فنی هیچ پیشینه‌ای در ارتباط با عملکرد کلی آن‌ها ندارد. لیگ برتر فوتسال باکیفیت است و احتیاجی نیست تا از لژیونر‌هایی دعوت شود که در تیم‌های گمنام و لیگ‌های نامعتبر بازی می‌کنند. با این حال هر ساله از بهترین لژیونر‌ها مثل طیبی، عروجی و حسن زاده در تیم ملی استفاده شده است.

ناظم الشریعه راجع به عملکرد تیم ملی فوتسال در سال ۹۷ گفت: در سال ۹۷ با حضور در تورنمنت‌های مختلف فوتسالی خیلی خوب نتیجه گرفتیم و از نظر من کسب رتبه سوم  ایران در رنکینگ جهانی نشان از عملکرد خوب بچه‌های فوتسال دارد.

وی درباره تقویم شلوغ فوتسال در سال ۹۸ اعلام کرد: سال آینده بسیار سال پرفشار و سختی برای فوتسال کشور است. اما همه اهالی فوتسال برای سربلندی تیم ملی و لیگ باید دست به دست یکدیگر بدهند تا تمامی استراتژی‌ها به خوبی در بازی‌های حساس پیاده شود.


بیشتر بخوانید:

امضای بزرگان فوتبال روی لباس ملی پوشان فوتسال

تماشاگران تیم گیتی‌پسند تا اطلاع ثانوی محروم شدند

فینال لیگ برتر فوتسال زیر سایه تقابل سپاهان و تراکتورسازی


انتهای پیام/

نظرات ناظم الشریعه در ارتباط با فوتسال لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار