۸ سناتور آمریکایی کارزاری را با درخواست پایان یافتن جنگ‌های بی‌پایان آمریکا آغاز کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه آمریکایی ­نیوزویک نوشت: شماری از سناتور‌ها و اعضای مجلس نمایندگان آمریکا متعهد شدند برای پایان دادن به جنگ‌های بی پایان آمریکا تلاش کنند.

این نشریه آمریکایی در پایگاه اینترنتی خود در تحلیلی به قلم جیسون لمون نوشت: یک گروه هشت نفره از اعضای کنگره تعهدی را که کهنه سربازان برای پایان دادن به مداخله آمریکا در "جنگ بی پایان" داده‌اند، امضا کردند.

سازمان دفاع مشترک که بیش از بیست هزار کهنه سرباز از همه ایالت‌های آمریکا عضو آن هستند، تعهدی را با حمایت از سه سناتور و پنج عضو مجلس نمایندگان ارائه کرد.

سناتور برنی سندرز از ورمونت، سناتور الیزابت وارن از ماساچوست، سناتور جان تستر از مونتانا، ایلهان عمر، عضو مجلس نمایندگان از ایالت مینه سوتا، اوکازیو کورتز، عضو مجلس نمایندگان از نیویورک، رشیده طلیب، عضو مجلس نمایندگان از میشیگان، رو خانا، عضو مجلس نمایندگان از کالیفرنیا و مارک پوکان، عضو مجلس نمایندگان از ویسکانسین، امضاکنندگان این تعهد و همگی از حزب دموکرات هستند. گفتنی است سندرز و وارن نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ نیز هستند.

در این تعهد نامه آمده است: "آمریکا از سال ۲۰۰۱ تاکنون در یک درگیری نظامی مداوم، جهانی و بی پایان قرار داشته است. بیش از دو میلیون و پانصد نظامی آمریکایی در "این جنگ بی پایان" در بیش از دوازده کشور - از جمله در افغانستان، عراق، سوریه، یمن، اردن، نیجریه، سومالی و تایلند - جنگیده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار