مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان از استقرار یک هزار و ۵۹ پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری در این استان خبر داد.

یک هزار و ۵۹ پایگاه جشن نیکوکاری در سیستان وبلوچستان برپا می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سیدمهدی عبادی مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جشن نیکوکاری همه ساله در ایام پایانی سال و در هفته احسان و نیکوکاری یعنی ۱۴ تا ۲۰ اسفند ماه با هدف رسیدگی به امور فقرا و تأمین مایحتاج شب عید نیازمندان از طریق جمع‌آوری کمک‌های مردمی، خیرین و نیکوکاران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال این برنامه با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود، افزود: همچنین فردا زنگ نیکوکاری در ۲۸۸ مدرسه سیستان و بلوچستان به صورت نمادین نواخته می‌شود تا دانش آموزان با همدلی و همراهی به دانش آموزان نیازمند هدایایی اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان ادامه داد: روز چهارشنبه ۱۵ اسفندماه نیز با حضور مسئولان برنامه تجلیل از خیران، نیکوکاران و کسانی که به نوعی این نهاد را در طول یک سال گذشته کمک کردند برگزار می‌شود.

وی گفت: روز پنجشنه ۱۶ اسفندماه نیز یک هزار و ۵۹ پایگاه ثابت و سیار، مراکز نیکوکاری و مساجد کمک‌های مردمی شهرستان‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان را جمع‌آوری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به استقرار میز خدمت کمیته امداد در مصلی‌های نماز جمعه این استان، گفت: روز جمعه ۱۷ اسفند ماه با حضور نمازگزاران در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر این استان به جمع آوری کمک برای نیازمندان خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/ع

جشن نیکوکاری در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار