مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: اطعام چهار هزار و ۸۰۰ مددجوی تحت پوشش این نهاد همزمان با دهه کرامت آغاز شد.

اطعام ۴۸۰۰ مددجوی کمیته امداد سیستان و بلوچستان آغاز شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید مهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه در هر شهرستان اطعام مددجویان با مشارکت ۵۰ درصدی این نهاد و آستان قدس رضوی برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: برای اطعام این مددجویان ۲۸۸ میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با دهه کرامت ۱۰ مرکز نیکوکاری در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می‌رسد که کمک‌های جمع آوری شده این مراکز به نیازمندان و محرومان همان محله اختصاص می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: هماهنگی‌ها برای اجرای بهتر برنامه‌های دهه کرامت و جذب حامی برای ایتام با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

 هم اینک ۲۳۱ هزار و ۱۵ نفر در قالب ۹۹ هزار و ۱۶ خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان هستند.

دهه کرامت دهه اول ماه ذی العقده با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود و با ولادت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ع

بهره برداری از ۱۰ مرکز نیکوکاری در سیستان و بلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار