رئیس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان گفت : در بهمن ماه امسال ، یک هزار و ۹۵۶ بیمار قلبی از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین رئیس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان با اشاره به برقراری ۱۰۶ هزار و ۸۷۵ تماس امدادخواهی با اتاق‌های فرمان ۱۱۵ این استان در بهمن ماه امسال، اظهار کرد: در این مدت، از مجموع تماس‌های برقرار شده ۱۹ هزار و ۵۲۳ مورد منجر به ماموریت شد که ۱۴ هزار و ۸۵۶ مورد از آن‌ها غیرتصادفی و چهار هزار و ۶۶۷ مورد تصادفی بود.

 
وی تاکید کرد: در مجموع ماموریت‌های انجام شده در این ماه، ۱۳ هزار و ۲۳۵ بیمار و مصدوم پس از دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل و سه هزار و ۲۵۹ نفر با تلاش کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه درمان شدند.
 
رئیس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان با اشاره به انجام دو ماموریت امداد هوایی در بهمن ماه، اظهارکرد: در این ماه، کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان در ۷۵ حادثه ویژه به مصدومان این حوادث امدادرسانی کردند و ۲۶ بیمار و مصدوم دچار ایست قلبی تنفسی را با موفقیت احیا کردند.
 
راستین تصریح کرد: در یازدهمین ماه از سال جاری، فوریت‌های پزشکی استان اصفهان به یک هزار و ۹۵۶ بیمار قلبی، ۸۰۶ تنفسی، ۶۱۲ مصدوم ناشی از سقوط، ۱۱۲ مورد مسمومیت با منوکسیدکربن، ۷۶ بیمار با مشکل زنان و یک مورد غرق شدگی امدادرسانی کرد.
 
انتهای پیام/م


۱۹ هزار و ۵۲۳ ماموریت مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان در بهمن ماه امسال

برچسب ها: اورژانس ، اخبارپزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.