کارگاه آموزشی مهارت های زندگی و ارتقاء سواد رسانه ای در مهاباد با حضور بخشدار بخش مرکز و جمعی از مسئولین ، مربیان آموزشی در سالن تبلیغات اسلامی مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،این کارگاه به منظور آگاه سازی و ارتقاء دانش آموزان و آشنایی با مهارت های زندگی و مفاهیم یادگیری و تاثیر افکار و نگرشها بر زندگی انسان و اصل انتخاب برگزار گردید.

پورآذر مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان مهاباد گفت: این کارگاه برای دانش آموزان، زوج های جوان و بانوان رابط اداره ها برگزار شده است و در آن مهارتهای ده گانه از قبیل مدیریت استرس و مدیریت روابط آموزش داده می شود.کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی برای بانوان و دانش آموزان در مهاباد

حاجی، روانشناس و مدرس این کارگاه هم گفت: تصمیم گیری و حل مسئله، داشتن تفکر انتقادی، مهارتهای ارتباطی و خودآگاهی از جمله مواردی بود که در این کارگاه آموزش داده شد.

آموزش مهار‌تهای زندگی برای افزایش توانایی های اجتماعی و روحی افراد است و هر قدر این مهارت‌ها بالاتر باشد، فرد بهتر می‌تواند سلامت روان و رفتار خود را حفظ و به شیوه‌ای منطقی و کارآمد مشکلات خود را برطرف کند.

انتهای پیام/ع

کارگاه آموزشی مهارت های زندگی در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.