مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: در حوزه تسهیلات مشاغل خانگی، بالغ بر ۸۲ درصد از تعهدات پرداخت تسهیلات به متقاضیان در استان تحقق پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، اسماعیل‌ غنیان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در جلسه‌کارگروه اشتغال استان گفت: تاکنون ۱۰ هزار و ۶۲۷ فرصت شغلی توسط دستگاه های اجرایی استان در سال ۹۷ ایجاد شده است.

وی افزود: بالغ بر ۹۹.۸ درصد تعهد ایجاد فرصت شغلی در استان تاکنون محقق شده است.

غنیان ادامه داد: شهرستان سمنان با ۱۰۹ درصد و گرمسار با ۸۳ درصد، به ترتیب بیشترین و کمترین میزان تعهد اشتغال در استان را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل تعاون کار و‌رفاه اجتماعی تصریح کرد: صنعت، معدن و تجارت استان، ۴ هزار و ۲۶۶ نفر تعهد ایجاد شغل داشته که تاکنون با ایجاد ۴ هزار و ۷۰۳ فرصت شغلی، ۱۰۲ درصد از تعهد آن تحقق پیدا کرده است. سازمان جهاد کشاورزی استان نیز، ۲ هزار و ۲۹۷ نفر تعهد ایجاد شغل داشته که تاکنون با ایجاد ۲ هزار و ۹۴۹ فرصت شغلی، ۱۰۴ درصد از تعهد آن تحقق پیدا کرده است.

غنیان گفت: در حوزه تسهیلات مشاغل خانگی، بالغ بر ۸۲ درصد از تعهدات پرداخت تسهیلات به متقاضیان در استان تحقق پیدا کرده است. و پست بانک با ۱۰۸ درصد و ملت با ۱۵ درصد، به ترتیب بیشترین و کمترین ‌میزان پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی را به خود اختصاص داده اند.

وی در پایان ابراز داشت: بالغ بر یک هزار و ۲۷۵ میلیارد ریال، اعتبار پرداخت تسهیلات اشتغال زایی روستایی و عشایری و حمایتی در استان است که تاکنون ۱۱۹ درصد از این میزان تعهد، اجرایی شده است.

انتهای پیام/گ

جلسه کارگروه اشتغال استان سمنان برگزار شد

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.