معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سمنان بابیان اینکه یک هزار و ۶۰۰ مددجوی این نهاد در زندان‌های استان هستند، گفت: نیمی از خانواده‌های این افراد با آسیب‌های اجتماعی مواجه می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی عرب معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سمنان در جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی برای حمایت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از زندانیان عفوشده توسط مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن بیان اینکه یک هزار و ۶۰۰ مددجوی کمیته امداد در استان زندانی هستند، گفت: نیمی از خانواده‌های این افراد در جامعه، با آسیب‌های جدی در حوزه پایگاه اجتماعی مواجه هستند.

وی اضافه کرد: برای حصول موفقیت در موضوعات حمایتی به‌ویژه برای زندانیان و خانواده‌های آنان، ارائه بسته‌ها و سیاست‌های حمایتی مالی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در دستور کار قرار دارد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ارتقاء جایگاه اجتماعی این افراد و خانواده‌های آنان در جامعه، باید به صورت جدی انجام شود، ابراز داشت: خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها در زندان به سر می‌برد تحت بروز آسیب‌های اجتماعی قرار دارند از این‌رو توانمندسازی این مددجویان در اولویت است.

عرب در ادامه تصریح کرد: شناخت‌های محیطی، فردی و اخلاقی از زندگی این افراد و خانواده‌های آنان، نیاز اصلی برای دستیابی به موفقیت در مقوله حمایت از مددجویان تحت حمایت زندانی در استان سمنان است.

وی اضافه کرد: علاوه بر حمایت‌های مادی و معنوی ضمن توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای خانواده‌های زندانی تحت حمایت کمیته امداد می‌کوشیم تا مشکلات زندانیان با جرائم غیر عمد را با بهره‌گیری از وکلای نیکوکار در شورای حل اختلاف برطرف کنیم.

انتهای پیام / گ

جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی برای حمایت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از زندانیان عفوشده توسط مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.