محمد قوسی گفت: افزایش ۵۳ درصد رشدسرانه دریافتی هر یتیم استان در ماه بیش از ۳۰۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد قوسی معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سمنان در جمع خبر نگاران با اشاره به اینکه سرانه دریافتی هر یتیم استان در ماه بیش از ۳۰۰ هزار تومان است گفت: مردم استان سمنان طی ۱۰ ماه گذشته امسال شش میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند که در سرفصل‌های معیشتی، درمانی و تحصیلی کودکان هزینه می‌شود.

وی افزود: طی مدت مشابه سال گذشته حامیان چهار میلیارد و ۴۱۷ میلیون به فرزندان معنوی خود کمک کردندکه در مقایسه آمار امسال و سال گذشته رشد ۵۳ درصدی کمک حامیان به کودکان را نشان می‌دهد.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سمنان ابراز داشت: چتر حمایتی پنج هزار و ۲۲۸ حامی بر سر ۹۶۰ یتیم استان سمنان گشوده است که در طرح اکرام ایتام هر یتیم ۲۵۰ هزار تومان نقدی و ۶۰ هزار تومان غیر نقدی دریافت می‌کند.

وی اظهار داشت: تعداد کودکان طرح محسنین یک هزار و ۹۷۲ نفر گزارش می‌شود که ماهانه ۷۰ هزار تومان نقدی و غیر نقدی دریافت می‌کنند.

قوسی بیان کرد: دو هزار و ۹۱۱ حامی در طرح محسنین کمیته امداد مشارکت دارند که این افراد به فرزندانی که پدران آن‌ها به دلایل ازکارافتادگی، زندان وغیره در مضیقه هستند کمک می‌کنند.

انتهای پیام / م

افزایش سی و پنج درصدی کمک به ایتام در استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.