پرویز برومند گفت: استقلال در گروه سختی قرار دارد، اما توانایی صعود به مرحله بعد را دارد.

پرویز برومند دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم استقلال در گروه سختی قرار دارد، زیرا تیم‌ها نسبت به گذشته تغیراتی را انجام داده اند و شناختی از آن‌ها وجود ندارد، اما استقلال توانایی صعود به مرحله بعد را دارد.

پیشکسوت سابق تیم استقلال در ادامه از تیم فوتبال الهلال عربستان به عنوان سخت‌ترین رقیب استقلال یاد کرد.

برومند در ادامه درباره بازی‌های خارج از خانه تیم اسقلال گفت: تیم استقلال همیشه خارج از خانه نتایج خوبی را گرفته است و نگرانی در مورد این بازی‌ها وجود ندارد.

پیشکسوت تیم استقلال همچنین درباره عملکرد مدیران این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: عملکرد مدیران استقلال در نقل و انتقالات عالی بود و امیدوارم تغیراتی در هیئت مدیره تیم ایجاد نشود. وی در ادامه درباره عملکرد پاتوسی ستاره جدید تیم استقلال افزود این بازیکن در لیگ قهرمانان به مراتب بهتر از لیگ برتر عمل خواهد کرد.

دروازه بان سابق تیم استقلال همچنین درباره حواشی اخیر مربوط به معاون ورزشی، مربی و بازیکن تیم استقلال (خطیر، فرهاد مجیدی و گادوین منشا) گفت: بهتر است به این حواشی نپردازیم، زیرا پرداختن به آن‌ها به نفع فوتبال ما نیست.

برومند همچنین درباره اظهار نظر‌های اخیر درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهم نیست چه کسی سرمربی شود، مهم‌تر از انتخاب سرمربی برنامه ریزی برای تیم ملی است.

تیم فوتبال استقلال عصر امروز از ساعت ۱۸:۴۵ در هفته اول لیگ قهرمانان میهمان تیم الدحیل قطر خواهد بود.


بیشتر بخوانید: میزبانی برابر تیم‌های عربستانی یک امتیاز بزرگ است


انتهای پیام/

رقابت سخت استقلال با الدحیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار