پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان فدراسیون باید تلاش کنند تا تیم‌های ایرانی بتوانند از امتیاز میزبانی برابر تیم‌های عربستانی استفاده کنند.

بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: تیم پرسپولیس نسبت به بازی‌های گذشته شرایط بهتری دارد و می‌تواند تیم پاختاکور را شکست دهد.

وی همچنین درباره حضور هواداران تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی افزود: امیدوارم هواداران در ورزشگاه حضور پیدا کنند و از نماینده کشورمان حمایت کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  درباره حق میزبانی تیم‌های ایرانی در مصاف با نمایندگان عربستان گفت: مسئولان فدراسیون باید تلاش کنند تا تیم‌های ایرانی بتوانند از امتیاز میزبانی برابر تیم‌های عربستانی استفاده کنند، زیرا میزبانی برابر این تیم‌ها یک امتیاز بزرگ برای ما محسوب می‌شود.

ابوالقاسم پور درباره عملکرد تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: عملکرد پرسپولیس در مجموع بد نبود، اما این تیم به یک دفاع میانی به عنوان جانشین شجاع خلیل زاده و سید جلال حسینی نیاز دارد.

وی در ادامه درباره عملکرد ماریو بودیمیر مهاجم جدید پرسپولیس گفت: این بازیکن تحت فشار است و باید از لحاظ روانی روی او کار شود تا به عنوان یک زوج خوب در خط حمله پرسپولیس بتواند به علیپور کمک کند.

پیشکسوت سابق پرسپولیس در ادامه افزود: سخت‌ترین رقیب تیم پرسپولیس در این گروه تیم السد است، اما پرسپولیس به عنوان تیم اول از گروهش صعود خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز از هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس از حمایت طرفدارانش سود خواهد برد/ استقلال در گروه سختی قرار دارد


انتهای پیام/

 

پرسپولیس می‌تواند برنده بازی با پاختاکور باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.