نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی از زمان توزیع میوه‌های شب عید خبر داد.

زمان توزیع میوه‌های شب عید مشخص شدجلال محمودزاده نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پیشرفت خوب فرآیند آماده سازی و توزیع میوه شب عید گفت: تنظیم بازار و توزیع میوه ایام تعطیلات نوروز بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است، ما چندین جلسه در کمیسیون کشاورزی با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی داشتیم و قرار بر این شد تا این نهاد فرآیند تهیه و توزیع این اقلام را به بهترین شکل مدیریت کند.

وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی اقدام به خرید پرتقال و سیب در سطح کشور از تولید کنندگان کرده است و از طریق سازمان مرکزی تعاون روستایی در حال توزیع در استان‌هاست. سازمان مرکزی تعاون روستایی دارای امکانات زیادی همچون انبار و نیروی انسانی فراوان است، این نهاد اگر به درستی اقدام کند، می‌تواند قیمت بازار میوه را در زمان تعطیلات مدیریت کند.

نماینده آذربایجان غربی تاکید کرد: دولت با اختصاص به موقع و کافی نقدینگی به سازمان مرکزی تعاون روستایی نقش مهمی در تنظیم بازار میوه شب عید دارد.

محمودزاده در پایان افزود: در جلسات کمیسیون با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، تاریخ توزیع میوه ایام تعطیلات نوروز ۳ الی۴ روز منتهی به آخر سال مطرح شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار