رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور گفت: سه واحد اقامتی غیرمجاز در روستا‌های حصار و بوژان پلمپ شدند.

واحد‌های اقامتی در مناطق گردشگری نیشابور زیر ذره بین نظارتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد اسماعیل اعتمادی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور گفت: در ادامه نظارت بر واحد‌های اقامتی مناطق گردشگری نیشابور، سه واحد اقامتی غیرمجاز در روستای حصار و بوژان شناسایی و با حکم دادستان عمومی و انقلاب نیشابور پلمپ شد.

وی تصریح کرد: این واحد‌ها به علت رعایت نکردن شئونات اسلامی و یا نداشتن استاندارد‌های لازم پلمپ و از ادامه فعالیت این واحد‌ها جلوگیری شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور بر برخورد جدی باواحد‌های اقامتی که بدون مجوز از میراث فرهنگی و گردشگری و دستگاه‌های نظارتی مربوط اقدام به پذیرش و اسکان مسافر می‌کنند، تاکید کرد وگفت: در همین زمینه برای پنج واحد اقامتی بدون مجوز نیز اخطار صادر شد.

اعتمادی افزود: با دستور دادستان عمومی و انقلاب نیشابور مبنی بر جلوگیری از فعالیت واحد‌های اقامتی غیرمجاز در مناطق گردشگری نیشابور، ماموران بازرسی و نظارت متشکل از کارشناسان میراث فرهنگی در حضور مدیریت اماکن نیروی انتظامی از روستا‌های حصار و بوژان بازدید کردند.

انتهای پیام//آ. ف
 

سه واحد اقامتی غیرمجاز در مناطق گردشگری نیشابور پلمپ شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.