دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا تحقیقات جدید کمیته قضایی مجلس درباره خود را «کلاهبرداری سیاسی» نامید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (دوشنبه) در رویدادی در کاخ سفید به مناسبت حضور تیم فوتبال داکوتای شمالی ضمن کلاهبرداری خواندن تحقیقات جدید کنگره آمریکا مدعی شد که در مسئله تحقیقات همیشه با همه همکاری لازم را انجام می‌دهد.

زمانی که از او پرسش شد آیا با تحقیقاتی که قرار است درباره او انجام شود همکاری می‌کند یا خیر، وی گفت: من همیشه با همه همکاری می‌کنم. می‌دانید مسئله زیبا این است که هیچ نوع تبانی صورت نگرفته است. همه این تحقیقات یک «کلاهبرداری» است.

وی در ادامه در واکنش به خنده حضار به اظهاراتش گفت: شما این مسئله را وقتی بزرگتر شدید می‌فهمید. این یک کلاهبرداری سیاسی است. هیچ نوع تبانی صورت نگرفته است.

رئیس جمهور آمریکا این اظهارات را در حالی مطرح کرد که «جرلد نادلر» رئیس کمیته قضایی مجلس اعلام کرد تحقیقات جدیدی را با گردآوری بیش از ۸۰ سند و مدرک از مقامات جدید و سابق کاخ سفید و مشاوران رئیس جمهور آمریکا انجام خواهد داد. در تحقیقات جدید کمیته قضایی مجلس علاوه بر احتمال تبانی تیم ترامپ با مقامات روس، مسائل مهم دیگری از جمله نقض عدالت، فساد و سوء استفاده ترامپ از قدرت نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کمیته قضایی مجلس درخواست کرده است که اطلاعاتی از جرد کوشنر، داماد و مشاور ترامپ، راینس پریبس، رئیس سابق ستاد انتخاباتی او، هوپ هیکس، مدیر سابق ارتباطات استراتژیک کاخ سفید و تعدادی دیگر از مقامات سابق و کنونی آمریکایی در اختیار این کمیته قرار گیرد.

مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ هم در جلسه شهادت هفته گذشته خود در مقابل کنگره رئیس جمهور آمریکا را به دروغگویی به مردم درباره پرداخت پول به بازیگر زن فیلم‌های مستهجن متهم کرد. وی همچنین گفت که ترامپ ۵۰۰ بار از او خواست که دیگران را تهدید کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار