مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: علی رغم کمبود‌های اعتباری، شرکت آبفای استان زنجان هیچ پروژه تعطیل و متوقفی ندارد.

در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان هیچ پروژه ای متوقف نیستبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان  اظهار داشت: اعتبار تخصیص یافته در سال جاری برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های خدماتی و عمرانی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان مبلغی معادل ۴۳۰ میلیارد ریال بوده است و علیرغم کاهش اعتبارات، عملکرد شرکت مطلوب بوده و تمامی پروژه‌ها تکمیل شده و یا در دست اجرا می‌باشد.

وی افزود: اجرای دو پروژه شاخص شامل تصفیه خانه آب شرب شهر‌های ابهر و خرمدره و تصفیه خانه فاضلاب شهر دندی در شرکت آب و فاضلاب مبتنی بر اقتصاد مقاومتی برگ زرین خدمات این شرکت در سال ۹۷ بود که با همت عالی کارکنان این شرکت و تدابیر و حمایت‌های مسئولین استان به سرانجام رسید.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان اضافه کرد: علاوه بر اجرای کار‌های عمرانی و خدماتی، ارتباط موثر با مردم و احترام به افکارعمومی از دیگر اولویت‌های کاری در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بود که در این راستا روابط عمومی این شرکت توانست امسال به عنوان روابط عمومی برتر در صنعت آب و فاضلاب کشور انتخاب شود.

جزء قاسمی با تاکید بر این نکته که تمامی مدیران موظفند جهت پاسخگوئی به افکار عمومی و ارتقائ جایگاه شرکت در نزد مشترکین بخش روابط عمومی را در کار‌های خود جدی بگیرند گفت: روابط عمومی ویترین و آئینه منعکس کننده تلاش شرکت در نزد مردم محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به ارائه خدمات متنوع و غیرحضوری بصورت روزآمد در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از مدیران شرکت آبفای استان زنجان خواست تا این خدمات را بیشتر به مردم معرفی کرده و اطلاع رسانی لازم برای استفاده از این خدمات غیرحضوری را انجام دهند تا ضمن آسایش مردم از اتلاف هزینه و زمان آنان جلوگیری شود.
 
انتهای پیام/ن
 

اجرای پروژه‌ها و طرح‌های خدماتی و عمرانی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

برچسب ها: بحران آب ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.