مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مانور پدافند زیستی برای مقابله با آلودگی منابع آب در قالب رزمایش شهری شهدای مدافع حرم با موفقیت برگزار شد.

مانور پدافند زیستی برای مقابله با آلودگی منابع آب با موفقیت انجام شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: مانور پدافند زیستی برای مقابله با آلودگی منابع آب به عنوان یکی از هفت مانور رزمایش شهری شهدای مدافع حرم بود که در محل مرکز مپرای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برگزار شد.

وی افزود: این مانور با مشارکت مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، نیروی مقاومت بسیج، نیروی انتظامی، پلیس راهور و ۴ اکیپ از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان شامل نیروی واکنش سریع پدافند زیستی، کارشناسان آزمایشگاه مرکزی آب، مرکز مپرا و تیم‌های تعمیرات و تامین آب اضطراری برگزار شد.

جزءقاسمی خاطرنشان ساخت: نیرو‌های مرکز بهداشت و آزمایشگاه آب با موفقیت کار نمونه گیری از منابع آلوده را انجام و نیرو‌های امنیتی نیز اقدامات تأمینی خود را در حراست از منطقه آلوده بعمل آوردند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: در این مانور رفع آلودگی مخزن آب در شرایط اضطراری با موفقیت کامل انجام پذیرفت و شرایط تحت کنترل نیرو‌های مانور قرار گرفت.
 
انتهای پیام/ن
 

مانور پدافند زیستی برای مقابله با آلودگی منابع آب در زنجان

برچسب ها: بحران آب ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.