نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، جانباختگان حادثه سقوط بالگرد اورژانس ۱۱۵ را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیامی، درگذشت پنج نفر در حادثه تلخ سقوط بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی استان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«انالله و اناالیه راجعون
خبر حادثه تلخ و تأسف‌بار سقوط بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی استان که در راه خدمت به مردم محروم و برای نجات جان مادر بارداری از هم استانی‌های عزیز عازم منطقه سخت‌گذر روستای دهدلی شهرستان اردل شده بود و منجر به جان باختن دو نفر از پرسنل خدوم اورژانس و سه نفر از کارکنان تلاشگر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شد دل‌ها را لبریز از اندوه و تأسف کرد و اینجانب را نیز همانند خانواده‌های عزادار و عموم مردم استان، داغدار کرد.
این ضایعه جبران‌ناپذیر را به خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه و مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوندمتعال برای آن عزیزان از دست رفته غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
قطعاً خدمات و جان‌فشانی این عزیزان در مسیر خدمت به مردم در پیشگاه خداوند متعال مأجور خواهد بود.
لازم است دولتمردان و مسئولین محترم نسبت به توسعه راه‌های ارتباطی روستا‌ها با سرعت عمل و تدابیر مؤثرتر اقدام نمایند تا زمینه دسترسی راحت‌تر مردم به مراکز خدماتی و درمانی فراهم آید.»
 
گفتنی است؛ بالگرد اورژانس ۱۱۵ صبح امروز دوشنبه ۱۳ اسفند ۹۷ برای امدادرسانی به بیماری در روستای صعب‌العبور دهدلی شهرستان اردل به پرواز درآمد که بعد از ۱۰ دقیقه دچار حادثه شد و در دامنه کوه حوالی روستای سرتیشنیز شهرستان کیار و ۳۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان سقوط کرد.

پنج سرنشین این بالگرد شامل دو کارشناس فوریت‌های پزشکی و سه نفر از کادر پروازی هوا نیروز ارتش، بر اثر آتش سوزی جان باختند.

انتهای پیام/خ

سقوط بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ چهار محال و بختیاری

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار