قاری قرآن ساخت پارکینگ را از مهمترین برنامه‌های شهرداری در سال آینده دانست وگفت:طراحی چند پارکینگ در مناطق مختلف شهر مانند میدان شهید صدوقی انجام شده که سال آینده اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،قاری قرآن معاون فنی و عمرانمی شهرداری قم  با اشاره به اینکه احداث تونل خط یک مترو نیز قبلا به اتمام رسیده گفت:عملیات نازک کاری دو ایستگاه قلعه کامکار و میدان مطهری در فاز یک نیز آغاز شده است.

وی از اتمام ۶۰ درصد عملیات ساختمانی مترو سخن گفت و افزود: با اتمام باقی مانده این عملیات در نیمه اول سال آینده و به شرط ثبات اقتصادی، راه اندازی فاز یک، در سال ۹۹ انجام می‌شود.

وی از تخصیص هفت رام قطار مترو به قم نیز خبر داد و تصریح کرد: این هفت رام شامل ۳۵ واگن است که از زمان راه اندازی تا شش سال بعد برای فعالیت در قم کافی است.

قاری قرآن با اشاره به اتمام برخی پروژه‌های عمرانی قم گفت:تعدادی از این پروژه‌ها تا ایام نوروز در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد که مهمترین آن تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس با بلوار آیت الله بروجردی، بازگشایی میدان ولی عصر (عج) و آسفالت تعدادی از معابر است.

وی ساخت پارکینگ را از مهمترین برنامه‌های شهرداری در سال آینده دانست و بیان کرد: طراحی چند پارکینگ در مناطق مختلف شهر مانند میدان شهید صدوقی انجام شده که سال آینده اجرایی می‌شود.

معاون فنی عمرانی شهرداری ابراز کرد: ساخت پارکینگ در زیر سطح خیابان‌های جدید الاحداث از برنامه‌های شهرداری در سال آینده است.

قاری قرآن با اشاره به اینکه برای سال ۹۷، بیش از ۷۰۰ پروژه طراحی شده بود تصریح کرد: به علت مسائل و مشکلات مالی، ۵۰ درصد این پروژه‌ها اجرایی شده است.

انتهای پیام/ح

ریل‌های مورد نیاز خط یک مترو وارد قم شد

برچسب ها: شهرداری قم ، پارکینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار