قهرمان کشتی آزاد آسیا گفت: به دنبال جبران نتایج گذشته در جام جهانی کشتی آزاد در روسیه هستم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میثم نصیری آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی با بیان این مطلب افزود: سال خوبی را پشت سر نگذاشتم و شرایط خوبی نداشتم، اما به دنبال این هستم که نتایج گذشته را در جام جهانی روسیه جبران کنم.

وی ادامه داد: از مسئولان استان زنجان گله مندم چراکه از من حمایت نکردند و این برای من جای سئوال است، چراکه اگر کمی از من حمایت می‌شد، حتما می‌توانستم نتایج خوبی را کسب کنم و یکی از دلایل ناکامی‌های من مسائلی از جمله نداشتن کار و مسائل مالی بود.

نصیری تصریح کرد: به دلیل مشکلاتی که داشتم ترجیح دادم در لیگ کشتی حضور پیدا کنم تا کمکی برای زندگی ام باشد و از مسئولان فدراسیون کشتی هم می‌خواهم که امسال لیگ را برگزار کنند، چراکه تنها منبع درآمد کشتی گیران است.

قهرمان کشتی آزاد آسیا در مورد شرایط اردویی اظهار داشت: پس از جام تختی به اردوی تیم ملی دعوت شدم و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتم. هم اکنون نیز در خدمت تیم ملی زیر ۲۳ سال و علیرضا رضایی هستم تا در جام جهانی کشتی آزاد روسیه به میدان بروم.

وی ادامه داد: در جام تختی از آمادگی کاملی برخوردار نبودم و نتوانستم آنطور که باید نتیجه بگیرم، اما خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ام و آماده ام که نتایج گذشته را در جام جهانی روسیه جبران کنم.

نصیری در پایان خاطرنشان کرد: از بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی تشکر می‌کنم که در این برهه از زمان بار سنگین فدراسیون کشتی را به دوش کشید و تمامی برنامه‌ها از جمله اردوها، اعزام‌ها و مسابقات به خوبی انجام شد، اما کار کشتی بسیار سخت است و ما باید ابتدا در رقابت‌های جهانی قزاقستان و گزینشی و پس از آن در المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور یابیم و موفقیت در این مسابقات منوط به حمایت جدی مسئولان ورزش کشور از پرافتخارترین ورزش ایران است.


بیشتر بخوانید:

مدال طلای حسن یزدانی و هادی در جام دانکلوف/ رضا یزدانی به برنز رسید

آزاد و فرنگی کاران برتر تورنمنت بلغارستان مشخص شدند


انتهای پیام/

صحبت‌های میثم نصیری درباره کشتی آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار