معاون و مسئول امدادو نجات شهرستان مهاباد گفت: بیش از۱۴۰۰ نفر در شهرستان مهاباد عضو جمعیت هلال احمر هستند.

پهلوانی معاون  امداد و نجات هلال احمر مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: یکهزار و ۴۳۰ نفر در این شهرستان شامل ۲۳۰ امدادگر، ۴۰۰ نفر در حوزه جوانان و ۸۰۰ نفر داوطلب، عضو جمعیت هلال احمر هستند.

وی با اعلام اینکه هلال احمرمهاباد برای خدمات دهی ۲۴ ساعته به مسافران دو پایگاه ثابت در جاده مهاباد به سردشت و جاده مهاباد به ارومیه دایر کرده افزود: امدادگران این دو پایگاه ۶۰ نفر هستند که در نوبت‌های ۴ روزه در پایگاه‌های کله کاوی و دارلک فعالیت می‌کنند.

پهلوانی از ارایه خدمات سفر به مردم در جاده‌ها و ورودی‌های شهر به روال سال‌های گذشته در ایام نوروز خبر دادو اضافه کرد: در قالب طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت چهار پایگاه دایر می‌کند تا در افزایش ضریب ایمنی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان و راهنمایی گردشگران به وظایف محوله خودعمل کند.

معاون  امداد و نجات شهرستان مهاباد گفت:امدادگران این جمعیت با استقرار در این پایگاه ها، خدماتی نظیر امداد و کمک‌های اولیه، جستجو و نجات، رهاسازی مصدوم، اسکان اضطراری و تغذیه آسیب دیدگان و یا مسافران در راه مانده ارایه خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

عضویت جوانان در هلال احمر مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.