امام جمعه تربت حیدریه گفت: عرصه جهاد به میدان رزم با دشمن محدود نیست.

حوزه اقتصادی یکی از عرصه‌های جهاد محسوب می‌شود به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام محمد رضا عصمتی امام جمعه تربت حیدریه دوشنبه صبح در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که با حضور استاندار در فرمانداری تربت حیدریه برگزار شد، گفت: هرکجا در حوزه علمی به روز نباشیم از جامعه جهانی عقب خواهیم افتاد و پیامبر اکرم (ص) نیز همواره ما را به تلاش مضاعف در جهت رشد علم و پویایی اقتصادی توصیه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: حرکت‌های اقتصادی باید جهادگونه باشد، و مطابق آیات قرآن کریم، عرصه جهاد به میدان رزم با دشمن محدود نیست و حوزه اقتصادی هم یکی از عرصه‌های جهاد محسوب می‌شود که باید به آن توجه داشت. تفکر عملیاتی و منطبق بر آموزه‌های دینی استاندار را ارج می‌نهیم و امیدواریم که همه ارکان در مسیر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی مردم موفق باشند.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: بدون شک با همت مسئولان و همراهی مردم، شاهد جهاد اقتصادی در مسیر رشد و تعالی منطقه خواهیم بود و از استاندار خراسان رضوی به جهت عملیاتی کردن طرح مثلث توسعه اقتصادی، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدواریم با اجرای آن، شاهد رفع محرومیت و اشتغال زایی برای جوانان تحصیل کرده و آبادانی تربت حیدریه باشیم.

حجت الاسلام عصمتی افزود: جامعه‌ای که محتاج باشد، نمی‌تواند مستقل باشد بنابراین مردم باید حرکت‌های جهادی در عرصه‌های اقتصاد و تولید داشته باشند و حاکمیت هم برای حمایت از تلاش‌های مردمی آماده به کار شود تا از این طریق زمینه توانمندسازی جامعه فراهم شود.

علی رستمی فرماندار تربت حیدریه هم در این جلسه گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با همراهی امام جمعه و نماینده مردم در مجلس برای ایجاد بستر تحقق مثلث توسعه اقتصادی در شهرستان تربت حیدریه در تلاش هستند.

وی تصریح کرد: مثلث توسعه اقتصادی هم از پشتوانه‌های نظری و تئوری برخوردار است و هم دارای ظرفیت‌های اجرایی و عملیاتی برای ایجاد اشتغال و آبادانی مناطق کم برخوردار است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

شاهد جهاد اقتصادی در مسیر رشد و تعالی منطقه خواهیم بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار