مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امداد رسانی این جمعیت در قالب توزیع اقلام زیستی نظیر موکت، پتو ظروف و لوازم اولیه به خانوار‌های سیل زده این استان همچنان ادامه دارد.

توزیع اقلام زیستی به خانوار‌های سیل زده استان ادامه داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بعد از بارندگی‌های شدید اخیر که منجر به طغیان رودخانه‌های محلی شد خدمات رسانی نیرو‌های هلال احمر همچنان به هزار و ۶۳۵ نفر از مردم ۸۵ روستای سیل زده شهرستان‌های ایرانشهر، نیکشهر، سرباز، فنوج، دلگان، خاش، میرجاوه، زاهدان و سیب و سوران ادامه دارد.

راشکی افزود: هم اینک ۴۵۳ نفر امدادگر هلال احمر سیستان و بلوچستان در قالب ۱۰۱ تیم عملیاتی با ۶۲ خودرو خدمات رسانی به مردم درگیر سیلاب را انجام می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان رها سازی ۲۴۰ خودرو و امدارسانی به چهار هزار و ۱۷۸ نفر را از دیگر اقدامات این اداره کل در سیلاب اخیر عنوان کرد.

وی افزود: در این مدت ۳۶۰ دستگاه چادر، ۵۶۹ تخته موکت، هزار و ۲۵۱ تخته پتو، هزار و ۵۹۳ کیلوگرم نایلون، ۳۲ شعله والر و ۲۴۰ بسته غذایی مسیان سیل زدگان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

انتهای پیام/ع

توزیع اقلام زیستی به خانوار‌های سیل زده استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار