توزیع قند و شکر با نرخ مصوب به منظور جلوگیری از گرانفروشی در تعدادی از واحدهای صنفی در شهرهای خرمشهر و آبادان ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بیژن بداغی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: به منظور تامین نیاز بازار و کنترل قیمت ۱۰ تن شکر با نرخ مصوب در بازار این شهر توزیع شد.

وی افزود: شکر با نرخ مصوب هر کیلوگرم ۳۴ هزار ریال در سه شعبه خرمشهر و یک شعبه در مینوشهر طی امروز توزیع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر شعب توزیع شکر در خرمشهر را کوت شیخ، مرکز شهر و میدان مقبل در کوی مولوی عنوان کرد و گفت: علاوه بر این ۲۵ تن شکر در سه تا چهار روز آینده برای توزیع بین شهروندان به خرمشهر منتقل می‌شود.

وی سهمیه شکر مورد نیاز خرمشهر را ۱۲۰ تن عنوان کرد و افزود: شهرستان خرمشهر با احتساب واحد‌های صنفی و نانوایان بدون کارگاه‌های شیرینی پز بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ تن شکر نیاز دارد.

کمبود قند و شکر در شهر‌های خرمشهر و آبادان در روز‌های اخیر باعث افزایش قیمت این اقلام ضروری در بازار این شهر‌ها شده و تشکیل صف در مقابل برخی مغازه‌ها برای خرید قند و شکر با نرخ مصوب را موجب شده است.

شهرستان خرمشهر با جمعیت ۱۷۰ هزار نفر دارای ۶ هزار واحد صنفی فعال است.

در آبادان نیز ۱۷۰ تن شکر طی یک ماه اخیر با نرخ مصوب در بازار توزیع شده است ضمن اینکه ۳۰۰ تن شکر برای تنظیم بازار این شهرستان در آستانه نوروز نیاز است.

انتهای پیام / د

توزیع شکر وقند در بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.