مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ کشور گفت:دو هزار و ۸۲۷ تن شکر سفید به نرخ دولتی در آذربایجان شرقی توزیع میشود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ابوالحسن زاده مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ کشورگفت: ۶۰۰ تن سهمیه برای زنبورداران، هزار و ۳۰۰ تن برای صنایع خرد و واحد‌های شیرینی پزی و ۹۲۷ تن برای مصرف خانوار به استان اختصاص یافته است.

وی افزود: علاوه بر این تاکنون ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن شکر نیز از طریق شرکت بازرگانی دولتی ایران در میان واحد‌های صنعتی بزرگ مصرف کننده شکر استان توزیع شده و ۵ هزار تن نیز به این منظور تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: برای توزیع شکر واحد‌های صنفی و صنعتی محدودیتی وجود ندارد و این واحد‌ها با معرفی ستاد تنظیم بازار استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان میتوانند شکر مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۸ کشور قیمت عرضه هر کیلو شکر به نرخ دولتی را ۳۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: توزیع شکر برای مصرف خانوار نیز بر اساس اعلام نظر ستاد تنظیم بازار در شهرستان‌ها درباره نحوه توزیع به زودی آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

بیش از ۲۸۰۰ تن شکر در آذربایجان شرقی توزیع می شود

برچسب ها: کشاورزان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.