اختتامیه «جشنواره بچه های انقلاب» به مناسبت گرامیداشت میلاد خجسته حضرت زهرا سلام الله علیها، هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر روز با حضور حجت الاسلام و المسلین استاد راستگو در سالن حکمت باغ غدیر اصفهان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام  روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ، در این مراسم چهره های جدید مربیگری کودک و نوجوان معرفی و از برترین های جشنواره تقدیر شد.

حدود 180 مربی کودک و نوجوان در جشنواره ثبت نام کرده بودند که بعد از شرکت در کارگاه های آموزشی توجیهی با هدف کیفیت بخشی به برنامه های تولیدی ، طرح درس خود را با موضوع انقلاب اسلامی ، دستاوردها و پیوند آن با ایمان و باورهای دینی متناسب برای یکی از مقاطع مختلف تحصیلی آماده و در مکان های هدف برگزار کردند.

در مرحله بعد، مربیان برای شرکت در جشنواره بچه های انقلاب از بهترین اجرای خود صوت و یا فیلم تهیه و برای داوری به دبیرخانه فرستادند که از بین آنها 7  نفر به عنوان برترین ها معرفی شدند .

نتایج هیأت داوران نخستین جشنواره بچه های انقلاب به این شرح است:

نفر دوم: خانم رقیه محمدی

نفر سوم: خانم الهام کیانی

شایسته تقدیر: حجت الاسلام مهدی باقری

شایسته تقدیر: خانم زینب پورعطار

شایسته تقدیر: خانم سمیه نوری

شایسته تقدیر: خانم الهام مهرانی

شایسته تقدیر: مرضیه علیزاده

با وجود کوشش شرکت کنندگان در ارائه آثار کیفی و محتوایی ، هیأت داوران از میان 40 اثر رسیده ، بر پایه شاخص های ارزیابی جشنواره ، اثری را حائز رتبه اول ندانست.

انتهای پیام/م

«جشنواره بچه های انقلاب» در اصفهان به کار خود پایان داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار