گشت‌های محسوس و نامحسوس نظارتی اتاق اصناف در ایام عید قیمت‌ها را کنترل می‌کنند.

جمشید روحانی رئیس اتاق اصناف شهرستان فسا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان این که با رونق گرفتن خرید ایام پایانی سال، مردم با حضور در خیابان‌ها و بازار، مایحتاج خود را تامین می‌کنند، گفت: نظارت بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی نیز هم شدت گرفته است.

وی افزود: بازرسان اتاق اصناف در این طرح، با سرکشی از مغازه‌ها و کنترل و نظارت بر بازار شب عید تلاش می‌کنند تا از دغدغه مردم در روز‌های پایانی سال کم کنند.

روحانی ادامه داد: در این طرح ۸۰ بازرس افتخاری به همراه بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی شهرستان فسا در قالب ۲۰ اکیپ گشت قیمت‌ها و تخلفات بر واحد‌های صنفی را نظارت می‌کنند و این طرح نظارتب بر اصناف تا پایان فروردین ۹۸ در شهرستان فسا ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فسا هم در این طرح نظارتی از تامین اقلام مورد نیاز ستاد تنظیم بازار برای شب عید در سطح شهرستان فسا خبر داد و افزود: مردم نگران اقلام مورد نیاز نباشند و موارد مصرفی با اندازه کافی در شهرستان فسا خریداری و ذخیره شده است.

کشاورز افزود: کالا‌هایی مثل لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، میوه، آجیل و خواروبار از اقلام اساسی، پرمصرف و سلامت محور محسوب می‌شوند که در ایام نوروز تحت نظارت مستمر تیم‌های بازرسی قرار دارند.

در این طرح نظارتی از ۱۵۰ واحد صنفی بازرسی و برای ۱۲ واحد صنفی متخلف پرونده تخلفی درج شدند.
انتهای پیام/م

طرح نظارت بر بازار شب عید

برچسب ها: صنعت و معدن ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.