دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خوزستان گفت: برای کاهش محسوس افراد مبتلا به اعتیاد و مبارزه با آن باید کار جهادی صورت بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حسین لامی زاده، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خوزستان بیان داشت: باادامه برنامه های گذشته نمی‌توان به سر منزل مقصود که همان کاهش محسوس افراد مبتلا به اعتیاد و مبارزه با آن است، رسید و به گفته مقام معظم رهبری در این زمینه باید کار جهادی صورت بگیرد.

وی افزود: مدیران و دستگاه‌های متولی در زمینه مبارزه و پیشگیری از اعتیاد باید حرکت و مسیر خود را تغییر دهند و اصولی‌تر حرکت کنند.

لامی زاده بیان داشت: کشفیات مواد مخدر در خوزستان بسیار خوب است و مبادی ورود با همکاری نیرو‌های اطلاعات، نیروی انتظامی و بسیج تحت کنترل است به گونه‌ای که آمار کشفیات از ۴ تن در سال گذشته به ۱۱ تن در سال جاری رسیده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خوزستان عنوان کرد: بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به صورت پایلوت به آموزش و پرورش خوزستان ارائه شده تا در زمینه طرح‌های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد فعالیت کند، ضمن اینکه برنامه‌های توانمندسازی این نهاد همچون جشنواره نوجوان سالم باید با دقت و اهتمام بیشتری دنبال شود.

وی گفت: اگر اولویت هر مدیری آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد نباشد، مسیر را اشتباه رفته چرا که در ۷۰ درصد آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق، فرار از منزل و حتی قتل ردپای اعتیاد دیده می‌شود.

انتهای پیام/م

تلاش برای پیشگیری از اعتیاد در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.