در برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی، از میان داوطلبان، ترکیب جدید ۱۵ نفره شامل ۵ نفر در بخش بازرگانی، ۵ نفر در بخش صنعت، ۳ نفر در بخش کشاورزی و ۲ نفر در بخش معدن مشخص شد.

ترکیب جدید اتاق بازرگانی بوشهر مشخص شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،  نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهربرگزار شد و ۱۵ نفره شامل ۵ نماینده در رشته فعالیت بازرگانی، ۵ نماینده در رشته فعالیت صنعت، ۳ نماینده در رشته فعالیت کشاورزی و ۲ نماینده در رشته فعالیت معدن مشخص شود.

در این دوره از انتخابات رای دهندگان که عضو اتاق بوشهر بوده و دارای شرایطی از جمله داشتن کارت بازرگانی با اعتبار حداقل یک ساله و سابقه عضویت یک سال و نیم بودند آراء خود را در زون‌های رأی‌گیری انداختند تا تکلیف هیات نمایندگان اتاق بوشهر برای یک دوره چهار ساله مشخص شود.

با وجود این که انتخابات تا ساعت ۱۸ روند قانونی خود را طی کرده بود، هیات مرکزی انتخابات اتاق بازرگانی برای برخی از استان‌ها بستگی به میزان استقبال رای دهندگان، تا سه ساعت نیز زمان اخذ آراء را تمدید کرد که البته برای بوشهر فقط یک ساعت این انتخابات تمدید شد.

در پایان و با شمارش آراء «ائتلاف پیشگامان توسعه پایدار» توانست تمامی کرسی‌های اتاق بوشهر را به خود اختصاص دهد.

از ۱۵ عضو جدید و منتخب که با رای اعضاء اتاق بوشهر، هیات نمایندگان اتاق بوشهر را برای دوره جدید شکل دادند هشت نفر به نام‌های خورشید گزدرازی، مختار قاسمی، علی‌اکبر شریف‌پور بوشهری، سیدحسین معروف، حیدر رئیسی، امیر شهریاری، عبدالرسول ابراهیمی، حسین باباخانی در دوره قبل نیز عضو هیات نمایندگان بوده‌اند.

این در حالی است که افرادی مانند عباس موحدفر، احمد مرادی، حمزه بویراتی، سیدجبار موسوی، ندیرپورجم، سیدمحمدحسین عظیمی و مجتبی امیدی که همگی از «ائتلاف پیشگامان توسعه پایدار» بودند توانستند در این دوره برای عضویت در هیئت نمایندگان، اطمینان رای دهندگان عضو اتاق بوشهر را به دست بیاورند.

انتهای پیام/م

ترکیب ۱۵ نفره اتاق بازرگانی بوشهر مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.