نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر ساعت هشت صبح امروز آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر گفت: ۳۴ نفر داوطلب حضور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر هستند؛ ۱۲ نفر در بخش بازرگانی، ۱۲ نفر در بخش صنعت، ۶ نفر در بخش کشاورزی و چهار نفر در بخش معدن.

سید حسین  حسینی محمدی افزود:بر اساس مصوبه شورای عالی نظارت، ترکیب ۱۵ نفره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر شامل پنج نماینده در رشته فعالیت بازرگانی، پنج نماینده در رشته فعالیت صنعت،  سه نماینده در رشته فعالیت کشاورزی و دو نماینده در رشته فعالیت معدن خواهد بود و رای‌دهندگان می‌توانند هنگام ثبت رأی خود از طریق دستگاه رأی‌گیری الکترونیکی، به حداکثر ۱۵ نامزد رأی بدهند.

وی با اشاره به اینکه یک اتاق بازرگانی در استان بوشهر فعالیت دارد، ادامه داد: واجدان شرایط می‌توانند با حضور در اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی بوشهر واقع در ابتدای بلوار رئیسعلی دلواری به نامزد‌های مورد نظر خود رای دهند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر بیان کرد: کسانی می‌توانند در انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر شرکت کنند که کارت بازرگانی یا عضویتشان در روز انتخابات دارای اعتبار باشد و کارت بازرگانی یا عضویت آن‌ها دارای دست کم یک سال سابقه باشد. (سابقه کارت عضویت حقیقی باید ۱۸ ماه باشد).

حسینی محمدی گفت: افراد واجد شرایط باید با در دست داشتن کارت بازرگانی یا کارت عضویت در بازه زمانی مشخص شده قانونی برای رأی‌دهی به محل مورد نظر مراجعه کنند، البته بهتر است رأی‌دهندگان علاوه بر کارت بازرگانی و عضویت، کارت ملی خود را برای مرحله احراز هویت و تایید استعلام همراه داشته باشند.

وی عنوان کرد: رای دهندگان پس از مشخص شدن واجدشرایط بودن، یک کارت الکترونیکی مخصوص برای رأی‌دهی می‌گیرند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر یادآور شد: انتخابات ساعت ۱۸ به پایان می‌رسد مگر این که با نظر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور، لازم باشد مدت زمان تمدید شود، که برابر قانون امکان تمدید تا سه ساعت پیش‌بینی شده است.

حسینی محمدی گفت: شمارش آرا، پس از پایان رأی‌گیری آغاز می‌شود و نتایج اولیه، پس از پایان شمارش و تایید انجمن نظارت بر انتخابات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ک

انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر آغاز شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.