جمع کثیری از علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب در مدرسه فیضیه اجتماع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم در لبیک به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری با عنوان «حوزه‌های علمیه و گام دوم انقلاب اسلامی» قبل از ظهر یکشنبه در مدرسه فیضیه برگزار شد.

حیاط مدرسه فیضیه مملو از طلاب و روحانیون بود و تعداد بسیاری از بانوان ولایتمدار طلبه نیز در این مراسم حضور داشتند و علیه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی شعار داده و حمایت مجدد خود را از منویات رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام راحل اعلام کردند.

خواهران و برادران طلبه در این مراسم شعارهایی از قبیل:«الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «حوزه انقلابی زمینه‌ساز ظهور/ جوان انقلابی کلید راه عبور»، «لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است»، «دستور سید علی امام است/ نوبت گام دوم قیام است»،«خامنه‌ای خمینی دیگر است؛ ولایتش ولایت حیدر است»، «تهدید دشمنان دین سراب است»، «آتش انقلاب از مشعل حوزه برخاست / برای بار دوم حوزه قم به پا خاست» و «نهضت حوزه قم شروع گام دوم» سر دادند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه‌های علمیه و شورای هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی از دعوت کنندگان برگزاری این مراسم بوده‌اند.

در این مراسم علاوه بر اساتید، علما و طلاب حوزه‌های علمیه قم آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، آیت‌الله مقتدایی، آیت‌الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم و جمعی از شخصیت‌های برجسته حوزوی حضور داشتند.

آیت‌الله خاتمی امام‌جمعه موقت تهران در این مراسم پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در دوران پهلوی حتی یک انتخابات آزاد برگزار نشد، اما به برکت انقلاب اسلامی بیش از ۳۵ بار مردم پای صندوق‌های رأی آمدند و الان هر کجا که پا می‌گذاریم رشد سیاسی جامعه اسلامی را شاهد هستیم.

انتهای پیام/ح

تجمع بزرگ طلاب و اساتید حوزه در فیضیه برگزار شد

برچسب ها: حوزه علمیه ، طلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار