سرپرست فرمانداری حمیدیه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) از بانوان شاغل در ادارات این شهرستان تقدیر بعمل آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در نشستی که با حضور بانوان فعال ادارات این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) نقش و حضور ارزشمند بانوان در عرصه‌های اجتماعی را با اهمیت خواند و گفت: امروزه اهمیت نقش زنان در فعالیت‌های اجتماعی و اداری بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی، با اشاره به نقش زنان در تربیت نسل‌های آینده جامعه، افزود: خلاقیت و کسب اطلاعات در حوزه فعالیت خود می‌تواند در جهت کمک به فرآیند توسعه شهرستان قدم‌های مثبت و تاثیرگذاری در بر خواهد داشت.

هاشمی در ادامه، استفاده از ظرفیت‌های شهرستان از جمله اردوگاه دهکده برای پرکردن اوقات فراقت بانوان را مهم برشمرد و خواستار ارائه برنامه و پیشنهاد در راستای رفع مشکلات موجود شد.

سرپرست فرمانداری حمیدیه در پایان، ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده و ارائه مختصر گزارشی از فعالیت‌های دولت اظهار داشت: ان شاالله با استفاده از ظرفیت‌های بانوان و نقش الگویی آن‌ها در جامعه با همدلی و همراهی همه بانوان بتوانیم شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان در عرصه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/گ

تجلیل از مقام زن در حمیدیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.