اولین جلسه پارلمان زنان شهرستان دشت آزادگان با حضور مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اولین جلسه پارلمان زنان شهرستان دشت آزادگان، با حضور فرانک موسوی، مدیر کل امور بانوان و به ریاست غلامعباس هزاریان، فرماندار دشت آزادگان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

غلامعباس هزاریان، فرماندار دشت آزادگان در این جلسه با اشاره به جایگاه زنان مسلمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: زنان دشت آزادگانی که در دوران پیروی انقلاب اسلامی و چه در زمان جنگ تحمیلی با حضور فعال خود در عرصه‌های مختلف ارادت و علاقه مندی خویش را نسبت به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی به خوبی نشان دادند.

اولین جلسه پارلمان زنان در دشت آزادگان برگزار شد

وی به استعداد‌ها و توانمندی‌های بانوان دشت آزادگان اشاره کرد و افزود: در صورت بهره مندی از بانوان توانمند و با تجربه این شهرستان می‌توان بر تمامی مشکلات فرهنگی اجتماعی، ازدواج و خانواده و... فائق آمد و این مهم نیاز به پشتیبانی دستگاه‌های متولی دارد.

فرانک موسوی، مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان در این نشست با اشاره به اینکه دشت آزادگان از بانوان توانمند و با استعداد برخوردار است که نیاز به پشتیبان دارند بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان فعال سوسنگردی در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، صنعتی، ورزشی اجتماعی و نیز لزوم تشکیل ۵ کمسیون آموزشی حقوق، بهداشت خانواده، ورزش جهت بررسی مشکلات معیشتی و فرهنگی اجتماعی بانوان تاکید کرد.

اولین جلسه پارلمان زنان در دشت آزادگان برگزار شد

وی با بیان اینکه طرح پارلمان زنان متعهد خوزستان در شورای برنامه ریزی استان تصویب شده، پشتیبانی دستگاه‌های مرتبط از بانوان فعال دشت آزادگانی خواستار شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری جلسه پارلمان زنان

برچسب ها: فرماندار ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.