رئیس فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی گفت: مقامات ورزشی و سیاسی ایالات متحده بدانند که با دادن رشوه نمی‌توانند جایگزین ژاپن در رقابت‌های آمریکای لاتین شوند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، "الخاندرو دومینگز" رئیس فدراسیون فوتبال آمریکای لاتین در مصاحبه با اینساید ورلد فوتبال گفت: مقامات ورزشی ایالات متحده به من پیشنهاد حمایت از فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی و برگزاری بازی‌های قهرمانی آمریکای لاتین ۲۰۲۰ را با پول نفت آمریکایی دادند که باعث ناراحتی من شده است چرا که این موضوع برخلاف روح سیاست‌های فیفا بوده و نوعی قانون شکنی است.

او تصریح کرد: مقامات ورزشی آمریکا به من گفتند که تیم ملی فوتبال آمریکا می‌خواهد در رقابت‌های قهرمانی آمریکای لاتین یا کوپا آمریکا ۲۰۲۰ شرکت کنند و هزینه حضور در این مسابقات را با پرداخت چندین میلیون دلار می‌دهند.

دومینگز افزود: اگر ‍ژاپنی‌ها در رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۰ می‌تواند حضور داشته باشد به این دلیل است که در اساسنامه این بازی چندین دوره است که ژاپنی‌ها حضور دارند و آن‌ها پولی بابت حضور در این رقابت‌ها نمی‌پردازند و حتی در صورت کسب مقام از جوایز مسابقات نیز بهره خواهند برد.


بیشتر بخوانید:

ترامپ برای خانواده اش محدودیت ورزشی گذاشت

کی‌روش: کلمبیا را قهرمان کوپا آمریکا می‌کنم/ هنوز وقت نکرده‌ام با بازیکنان به طور جدی صحبت کنم

اولین نظرسنجی کلمبیایی‌ها درباره عملکرد کی روش + لینک


انتهای پیام/

گزارش رشوه مقامات آمریکایی به رئیس فدراسون فوتبال آمریکای جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار