فرماندار شهرستان شوط گفت:این شهرستان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،عبدالهی فرماندار شهرستان شوط در جلسه ستاد خدمات سفر‌های نوروزی گفت: جهت سهولت در امر خدمات رسانی به مسافران نوروزی، ۱۴ کمیته اجرایی در شهرستان شوط تشکیل شده است که در قالب این کمیته‌ها خدمات شایسته‌ای ارائه خواهد شد.
 
وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان شوط به عنوان پیشانی و ورودی منطقه آزاد ماکو به حساب می‌آید و خود به عنوان یکی از مقاصد گردشگری شاخص در منطقه است، لذا باید با جدیت بیشتری به وضعیت استقبال از مسافران نوروزی به آن بپردازیم.
 
حمزه لو معاون فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد ماکو، سفر‌های نوروزی را فرصت مناسبی برای شناساندن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه آزاد عنوان کرد گفت: امسال بر اساس پیش بینی‌ها به عمل امده پذیرای یک میلیون نفر گردشگر به منطقه ازاد ماکو خواهیم بود و طبق هدف گذاری انجام یافته برای ۵۰ هزار نفر اسکان شبانه روزی فراهم می‌شود و این سازمان تمامی امکانات مراکز اقامتی و تفریحی با ظرفیت کامل در این ایام به کار خواهد گرفت.
 
وی بیان کرد: برای مرمت و بازسازی اماکن تفریحی و توریستی و میراث‌های فرهنگی منطقه آزاد ماکو ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر‌های نوروزی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.