سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: ما با همه وجود خود به مصاف تراکتورسازی می‌رویم و بازی شرافتمندانه‌ای مقابل این تیم ارائه می‌دهیم.

مهاجری: بازی شرافتمندانه ای برابر تراکتورسازی ارائه می دهیم/ انتظار معجزه از بازیکن انگلیسی نداریمرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دربی تبریز میان این تیم و تراکتورسازی اظهار کرد: این بازی از حساسیت خاصی برخوردار است، اما ما با همه وجود خود به مصاف تراکتورسازی می‌رویم و بازی شرافتمندانه ارائه می‌دهیم.

او درباره اینکه مالکیت یکسان تراکتورسازی و ماشین سازی شائبه تبانی در دربی تبریز را به وجود آورده است، گفت: چندین مرتبه در این باره صحبت کردم و این موضوع دیگر نخ نما شده است. تیم‌های تبریزی طبق روال همیشگی نتایج خوبی می‌گیرند و این موضوع باعث شده که برخی از افراد از این موضوع سواستفاده کنند و بحث مالکیت مشترک ۲ تیم را پیش بکشند. ما درگیر این مسائل نمی‌شویم و ضمن ارائه یک بازی خوب به دنبال نتیجه گیری در دربی تبریز هستیم. همچنین استقلال، پرسپولیس و تیم‌های صنعتی مالکشان یکسان است و به این تیم‌ها کاری ندارند و فقط به ما گیر می‌دهند.

بازیکنان ما مقابل تراکتورسازی انگیزه مضاعف دارند

مهاجری در ادامه اظهار کرد: تراکتورسازی تیم خوبی است و برای قهرمانی در لیگ برتر بسته شده است، اما بازیکنان ما انگیزه مضاعف دارند تا برابر بازیکنان بزرگ تراکتورسازی بدرخشند.

سرمربی ماشین سازی درباره وضعیت جذب جانی کویتونگو تصریح کرد: اگر تست‌های پزشکی این بازیکن انگلیسی مشکلی نداشته باشد با او قرارداد می‌بندیم. این بازیکن با ۲۰ سال سن خیلی مستعد است و قصد داریم قرارداد بلند مدت با او امضا کنیم. همچنین بازیکن خارجی را با قیمت مناسب جذب کردیم و انتظار معجزه از او نداریم.

چینش داوران شائبه ایجاد کرده است

او درباره عملکرد داوران لیگ برتر بیان کرد: گلایه‌های زیادی از کمیته داوران داریم که خیلی خوب نتوانسته از داوران به عنوان سرمایه اصلی فوتبال صیانت و حفاظت کند. کمیته داوران باید طوری چینش داوری را انجام بدهد که شائبه ایجاد نشود. برای من جای سئوال است که چرا برای بازی‌های ما از داوران باتجربه استفاده نمی‌کنند.

مهاجری درباره اینکه کمبود بازیکن ماشین سازی رفع شد، گفت: بله خدا را شکر که با بازیکنانی که اضافه کردیم شرایط تیم بهتر شد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در پایان خاطر نشان کرد: ما در بازی هفته گذشته برابر ذوب آهن یک امتیاز کسب کردیم و توانستیم اختلاف امتیاز خود را با حریف اصفهانی حفظ کنیم.


بیشتر بخوانید:

 مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شد

۵ بازیکن جدید به ماشین سازی تبریز پیوستند

۶ بازیکن جدید در باشگاه ماشین سازی تبریز


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
بازی شرافتمندانه؟
آخرین اخبار