تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و الزورا عراق در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف هم می روند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن ایران که در چارچوب نخستین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باید به مصاف الزورا برود، در صدد است تا به پیروزی برسد و گام بلندی برای صعود به مرحله حذفی بردارد.  

نخستین حریف شاگردان علیرضا منصوریان، الزورا است. نماینده عراق امشب (جمعه) از طریق پرواز بغداد وارد تهران شد تا با پرواز دیگری عازم اصفهان شود. طبق اعلام السومریه، کاروان الزورا با ۳۶ نفر شامل ۲۳ بازیکن، ۵ مربی، ۲ مدیر، عکاس و مدیر رسانه به ایران آمد تا آماده بازی با ذوب آهن شوند.  

همچنین مدیر تیم الزورا عراق ضمن مخالفت با کناره‌گیری عبدالرزاق عبدالکریم، مدیر فنی خواهان سفر او به همراه این تیم به ایران جهت مصاف آسیایی با ذوب‌آهن شد.  بهاء جمیل، تنها بازیکن غایب تیم الزوراء بازی برابر ذوب‌آهن به دلیل مصدومیت است و امکان دارد صفا هادی به دلیل برخی مشکلات به این بازی نرسد.

البته ذوب آهن ایران هم وضعیت خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر ندارد و با کسب ۱۵ امتیاز از ۱۸ بازی در رده چهاردهم است.  تیم‌های ذوب‌آهن و الزورا عراق ساعت ۱۹ دوشنبه هفته آینده (۱۳ اسفند) در هفته نخست گروه A لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند و در دیگر بازی این گروه  هم تیم‌های الوصل امارات و النصر عربستان رو در روی هم قرار می‌گیرند.


بیشتر بخوانید:

ذوب‌آهن صفر - ماشین‌سازی صفر/ منصوریان با یک امتیاز مهاجری را بدرقه کرد

طلب ذوب آهن از استقلال چه قدر است؟

احتمال لغو بازی‌های لیگ برتری نمایندگان ایران در آسیا


انتهای پیام/

ذوب آهن ایران به مصاف الزورا عراق می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار