سرمربی تیم ملی بوکس گفت: تیم ملی بوکس امید کشورمان در جام بین المللی مکران درخشید و عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه کرد.

احدی: تیم ملی امید بوکس کشورمان در جام مکران درخشیدنداکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم ملی بوکس کشورمان در جام مکران  بیان کرد: با توجه به اینکه تاکنون تعدادی از بازیکنان تیم ملی امید در تورنمنت بین المللی شرکت نکرده اند اما با این وجود این تیم در جام بین المللی مکران درخشید. تیم ملی امید ما را به آینده بسیار امیدوار کرده است و در مجموع این رقابت به نفع بوکس کشورمان بود. در بعضی از اوزان بازیکنان قدیمی بوکس به خوبی ظاهر نشدند و نتایج قابل قبولی کسب نکردند.

او در ادامه گفت: جام بین المللی مکران با حضور ۱۰ تیم به میزبانی منطقه آزاد چابهار برگزار شد که در آن ۷ تیم خارجی و ۳ تیم داخلی شرکت کردند. تیم‌های شرکت کننده از سطح بسیار خوبی برخوردار بودند. مجارستان یکی از تیم‌های اروپایی حاضر در این دوره بود. باید از "ادهم کرد" مسئول ورزش سیستان و پلوچستان یک تقدیر ویژه کرد که با وجود امکانات کم در منطقه آزاد چابهار مسابقات با کیفیتی را برگزار کرد، نحوه میزبانی با تورنمنت‌های بین المللی خارجی برابری می‌کرد.

احدی درباره نحوه داوری بیان کرد: مطمئن باشید که داوران با غرض ورزی مسابقات را داوری نکردند، همیشه بازیکنان بازنده به نحوه داوری اعتراض دارند و در مقابل بازیکنان پیروز از داوری رضایت دارند. امیدوارم همان طور که داوری ایران پیشرفت می‌کند سطح کیفی بوکس کشورمان نیز پیشرفت کند.

احدی درباره محمد شوریان بازیکن بوکس اظهار کرد: محمد شوریان یکی از بوکسور‌های نامدار کشورمان است و بازی خوبی را بر روی رینگ به نمایش گذاشت، اما اینکه او در پایان بازنده مسابقه اعلام شد نظر داوران بود. در نهایت امتیاز مسابقه را به کهرزاده رقیب شوریان دادند. من نمی‌توانم درباره داوری قضاوت کنم و باید نظر سوپروایزر مسابقه را پرسید. شوریان و کهرزاده هر دو ملی پوش صاحب سبک و خوبی هستند.

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان درباره برگزاری اردو‌های تیم ملی اظهار کرد: اردوی تیم ملی از ۱۵ اسفند ماه تا ۲۸ اسفند برگزار می‌شود و پس از تعطیلی یک هفته‌ای از ۵ فرودین تا ۲۶ فرودین ماه اردوی سال آینده برگزار می‌شود. همچنین ۲۶ فرودین ماه سال ۹۸ تیم ملی بوکس راهی مسابقات قهرمانی آسیا تایلند می‌شود.


بیشتر بخوانید:

معرفی بوکسور‌های فینالیست جام مکران

روزبهانی: شکست انگیزه ام را بیشتر می‌کند

قهرمانی ملی پوشان بوکس در تورنومنت مکران


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی بوکس درباره جام مکران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار