ملی پوش بوکس کشورمان گفت: پس از ۳ سال دور بودن از میادین مبارزه کردن سخت است.

روزبهانی: من بازی جام مکران را داوران واگذار کردماحسان روزبهانی ملی پوش بوکس وزن ۹۱ کیلوگرم در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات بین المللی جام مکران گفت:  پس از سه سال  دور بودن از میادین ، در جام بین المللی مکران مقابل حریف سوریه ای خود بر روی رینگ رفتم. اولین باری بود که در وزن ۹۱ کیلوگرم مبارزه می کردم. پس از سه سال بازی نکردن در میادین نباید توقعات از من بالا باشد. حریف سوریه ای من بازیکن خوبی بود اما در این بازی داوران نیز نقش پررنگی داشتند و احساس می کنم عدالت را رعایت نکردند.

او گفت:  هدفم این بود که پس از ۳ سال خود را محک بزنم. توقعات باید پایین بیاید چرا که من بعد از یک عمل جراحی سنگین از ناحیه گردن در حال مبارزه کردن هستم. قرعه سختی در جام بین المللی مکران به میزبانی چابهار نداشتم. این باخت باعث از بین رفتن انگیزه من در ادامه راه نمی شود بلکه انگیزه ام را نسبت به قبل بیشتر کرده است.

روزبهانی عنوان کرد: برگزاری و میزبانی مسابقاتی مانند جام بین المللی مکران به بوکس کشورمان کمک های زیادی خواهد کرد. البته در این زمینه به خاطر نداشتن  تجربه، میزبانی به نحو احسن برگزار نشد اما در نهایت رضایت بخش بود. انتخاب شدن یا نشدن من برای مسابقات  قهرمانی آسیا بستگی به انتخاب کادر فنی تیم ملی بوکس بستگی دارد.


بیشتر بخوانید:

آغاز نخستین روز تورنمنت بین المللی بوکس چابهار جام مکران

حذف روزبهانی از جام بین المللی بوکس مکران

معرفی بوکسور‌های فینالیست جام مکران


انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش بوکس درباره جام بین المللی مکران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار